Fredag

Tog en promenad hem från plugget idag. Eller det blev en promenad ner till stan med Simon så han kunde ta ut pengarna han var skyldig mig. Sen blev det till att gå hem därifrån.. Tungt men skönt att gå ändå.

Nu i eftermiddag har jag varit iväg med Syrran och min Mor till Djurmagazinet för att hämta en sak till värmelampan till Tjejerna. Sen blev det en tur till OnOff där jag kollade runt lite. Fastnade väldigt mycket för en videokamera för typ 5000 kr. Det vore inte helt fel med en sån men då jag inte filmar särskilt mycket så känns det ju ganska så väldigt onödigt. Men sen kanske man skapar behoven efter att man köpt det. Som med Internet ungefär.

Ikväll bär det ju av till att se Entombed då. Skulle egentligen ha hänt på folket till en förfest innan, men där skulle det visst finnas en hund som jag då inte tål. Vilket betyder att jag får möta folket strax innan konserten istället.

Fyfan vad jag hatar mina fucking allergier. Usch.

Men det ska ändå bli kul att gå se Entombed liksom. Det kommer bli riktigt nice, ska ta med mig kameran och fota en del också, tror jag. Får se.

_Geccod

image78
Mums, ödla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0