Entombed i Norrköping!

Jag kom hem runt klockan halv tolv igår kväll. Ganska tidigt egentligen. Fast konserten var inte mindre dålig för det, den var faktiskt helgrym!

Jag tror det var cirka 400 personer där i publiken. Längst fram stod de mer ungdomliga och headbangade över kravallstaketet, riktigt härlig stämning och vi stod några meter längre bak och slapp trängas egentligen. Jag var ju där med min Morbror (och några fler polare till honom), lite kul då han är en gammal musiker själv och kände en hel del folk som var där, bland annat två personer ifrån förbanden.



Jag stod och fotade som en liten tok och var osäker på om man egentligen fick göra det. När jag stog och fotade som värst så kom någon och grep tag i både mig och min Morbror och typ drog med oss bort bakom all publik. Det var ju ganska hög volym så man hörde knappt vad hon sa, men min Morbror sa i alla fall att det var hans polares fru och jag kände ju igen henne själv efter ett tag. Hehe. Vi fick sitta uppe på läktaren ovanför alla publik! Det var coolt och enligt min Morbror var det mycket bättre ljud där uppe. Killarna som vi kom till konserten med satt ju där uppe också och väntade.

image72
På läktaren.

Efter konserten fick vi följa med hon som jobbade där upp på hennes kontor. Satt där och typ tog det lugnt ett tag. Hon var galen för att Banden hade druckit upp all hennes öl hon hade fyllt kylen med. Haha, lite kul. Min Morbror sa det senare att man aldrig ska lämna ett hårdrocksband tillsammans med en kyl full av bärs.

Efter ett tag kom ju bandet upp och vi snackade lite med dem. Hon som jobbar där ordnade så jag fick en gratis signerad poster och trummstockarna som trummisen spelade med.
"De höll visst hela spelningen", för att citera honom själv.



De var riktigt sjyssta och bra allihop. Helt klart en nice konsert med Entombed.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hejsan!
Jag har en ny design på min blogg. Skulle vara trevligt om du ville titta in och skriva en kommentar om vad du tycker om den! :)

Ha en fin lördag!

2008-04-12 @ 12:25:36
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0