En dag kvar..

Det är grymt skönt ute! Det har det varit här i Norrköping de senaste dagarna, typ 10+ grader minst.

Igår var det första dagen i plugget efter en veckas påsklov. Segt med plugg igen men kul att se alla i klassen ändå. Det känns lite surt att behöva sitta inne nu när det är så skönt ute, men jag har en bokrecension och en bok redovisning som jag lovat att göra till imorgon. Dessutom har jag elva sidor engelsk grammatik att skriva till imorgon också. Eller det är ord man ska fylla i på totalt elva sidor. Tråk.

Hehe, hörde att Blogg.se inte lyckades med överföringen av plattform med servern eller vad det nu var. Måste kännas riktigt misslyckat från deras sida.

Nej, kanske skriver lite mer sen. Imorgon fyller jag 17 år, ska bli nice!

_Geccod

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0