Död i benen.

Jag till en polare (Simon) på mattelektionen imorse:

- Helvete vad död jag är i benen. Jag gick sjukt mycket igår. Först till skolan...
- Käften, jag var uppe och träna klockan sex imorse. Så gnäll inte!

Haha, misstänker att han var trött. Nissen tränar ju och simmar sjukt mycket.
Kul lät det i alla fall. Skrattade rätt ordentligt åt "diskussionen" efteråt.

_Geccod

Vad jag ville komma fram med var att jag i torsdags gick hem från skolan (20min) och sedan iväg och köpte glass (15min tur/retur) och sedan hela vägen till cirkusen (30min) för att jobba och träna lite. Sjukt död i benen har jag varit i alla fall. Nu fick jag det sagt också.
Skönt med blogg ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0